Krajem novembra meseca Avira Gmbh je obavestila svoje distributivne partnere da prestaje sa radom b2b kanal prodaje, kao i da će ugovori sa distributivnim partnerima biti obustavljeni do daljeg zaključno sa 31.12.2020. Nešto pre toga Avira je najavila da obustavlja dalji razvoj rešenja za poslovne korisnike. Šta to znači za vas kao korisnike i partnere i za nas kao distributivnog partnera objasnićemo u narednim redovima.
Nakon 31.12.2021. ažuriranje i podrška za iznad navedene proizvode prestaje.
Sve jednogodišnje licence koje su kupljene tokom 2020. godine važe do redovnog datuma isticanja, dok licence koje su kupljene u 2019. i 2020. kao višegodišnje licence važe do 31.12.2021. Nakon tog datuma ove licence se više neće ažurirati, niti će postojati podrška za njih. Korisnici koji imaju ove licence kojima važenje ističe nakon 31.12.2021. potrebno je da se obrate na business-support@avira.com za dalje razrešenje.
Da, vaša IT infrastruktura koju štitite Avira licencom je bezbedna pod identičnim uslovima kao i ranije, do datuma prestanka važenja licene, jer Avira nastavlja da razvija svoju bezbednosnu tehnologiju i da ažurira bazu pretnji i virusa. To što je prestao razvoj određenih proizvoda ne znači da Avira obustavlja razvoj svoje tehnologije.
Zaključno sa 30.11.2020. prodaja licenci kroz b2b kanal je obustavljena. Do istog datuma je bilo moguće i obnoviti postojeće licence koje ističu tokom decembra 2020.
Na osnovu naših saznanja Avira je donela ovakvu odluku iz čisto poslovnih razloga, gde fokus svog poslovanja preusmerava na licence za privatne korisnike i OEM. Poslovni korisnici i partnerski kanal više nije u fokusu.
Ex Ecentar će vam ponuditi adekvatnu zamenu antivirusnog rešenja kada vaša postojeća licenca istekne. Zamensko rešenje će biti adekvatno na nivou bezbednosne zaštite koju pruža, tehničkog rešenja i komercijalnih uslova.
Hvala na dosadašnjem poverenju u naša IT sigurnosna rešenja.
This Post Has 0 Comments